Ke mana Ogi Menghilang

Assalamualaikum wbt....

Maaf.. Itu adalah perkara pertama yang ingin aku sampaikan. Sebabnya, tajuk dan isi kandungannya jauh menyimpang. Aku tertanya tanya, beberapa bulan kebelakangan ini, aku tidak lagi melihat Ogi  'mengomen' dalam blog ini. Secara lisannya, aku merindui komen dia walaupun aku tidak mengenalinya. Seolah aku terasa, aku membuat cerita "Mualaf journey" itu kerana dia.

Buat  Ogi aku ingin sekali kamu mengetahui, setiap kali aku login blog, aku ingin melihat cetusan komen kamu. Tapi, sehingga hari ini, aku masih lagi menunggu. Dan menunggu. Mungkin kamu sibuk dengan urusan dunia mu, hinggakan kamu tidak mampu meluangkan sedikit masa untuk menatap laman yang tidak seberapa ini. Biarpun begitu, aku teruskan jua segala yang aku mulakan di sini, dengan harapan, jika kamu kembali, kamu tidak akan pergi lagi






Jadi, apa pun yang kamu lakukan di sana, aku doakan semoga berjaya.. Semoga dipertemukan kembali - sahabat alam maya -


0 comments to "Ke mana Ogi Menghilang"

Pages

Welcome to my website

Barangsiapa yang menggembirakan anak perempuannya, darjatnya seumpama orang yang sentiasa menangis kerana takutkan Allah s.w.t. dan orang yang takutkan Allah s.w.t., akan diharamkan api neraka ke atas tubuhnya.

Followers

Twitter Updates

    follow me on Twitter
    Web hosting for webmasters