Syair Sang Pencinta Duka

Semalam yang aku lewati
Kelam tidak bercahaya
Gelap tidak bermaya
Semalam yang aku tinggalkan
kusam tidak berseri
Layu tidak mewangi
Aku berdiri....
masih lagi disini
menanti agar esok cahaya kian mendekati
Tapi...
rupanya cahaya belari meninggalkan aku
dan.. 
Aku pula?
masih lagi kaku
Terkedu
Termangu
Terpaku
dan...
kelu...


allucaRd


2 comments to "Syair Sang Pencinta Duka"

  • Seantero tempat yg kau lawati,
    Sedetik masa yg kau lewati,
    Jangan biarkan ianya tidak bererti,
    Siram ia agar bercambah mewangi,

    Bangunlah teruskan berdiri,
    Usah dikau berlari,
    Kerna cahaya tidak akan pergi,
    Meninggalkan kamu terus menyendiri..

    ^^OGI^^

  • terima kasih Ogi :) sambungan yang baik :p

Pages

Welcome to my website

Barangsiapa yang menggembirakan anak perempuannya, darjatnya seumpama orang yang sentiasa menangis kerana takutkan Allah s.w.t. dan orang yang takutkan Allah s.w.t., akan diharamkan api neraka ke atas tubuhnya.

Followers

Twitter Updates

    follow me on Twitter
    Web hosting for webmasters