Dari hati seorang penulis

Bismillah ar-rahman ir- rahim.. 

Assalamualaikum wbt readers. Lama.. agak lama untuk saya menulis dan menjenguk kembali ke laman ini. Sejak dari post yang terbaru, mungkin hampir mencecah, 2 bulan. Putus asa... Mungkin.. Sebenarnya saya hilang fokus untuk isi kandungan dalam blog ini, lama saya tinggalkan. Saya berfikir blog ini tidak menarik langsung, sehingga saya membuka kembali, dan terbaca komen komen yang ada. Baru perasan, baru disedari, selama ini, ada yang mengikuti. Saya cuba mulakan balik dengan Aku Mualaf Part 9. Nampak pincang, nampak kurang memberangsangkan. Lantas, saya mula mengembara. Mencari sebuah destinasi, yang pada hakikatnya, saya masih lagi berdiri di tempat yang sama.

Siapalah diri ini untuk menolak ketentuan Yang Maha Pencipta, masih lagi berpegang pada kalimah yang dilafazkan 4 tahun yang lepas, walau banyak sekali dugaan yang melanda, hampir tewas, hampir tenggelam, namun gagahkan jua demi Nur yang selama ini dicari. Masih berpegang, Islam yang saya pilih bukan kerana manusia, bukan kerana apa apa, tapi kerana ingin menghapuskan dosa masa lampau. Biar bagaimana pun, saya tetap seorang hamba Allah yang lemah, yang sering kali silap dan khilaf.

Maafkan diri ini silent reader.. kerana tidak mampu berkongsi dengan apa yang ada. Kerana tidak mampu memperlihatkan keagungan Yang Berkuasa dari pandangan mata. Indah, sungguh Indah ciptaanNya, tapi saya tidak mampu menzahirkannya di sini dalam bentuk tulisan. Kepala seolah olah diblock. Bukan RAM tidak cukup kuat. Hehehe.. Just kidding :P

Doakan.. Semoga kita akan berjumpa lagi di alam maya ini. Insha Allah :)


0 comments to "Dari hati seorang penulis"

Pages

Welcome to my website

Barangsiapa yang menggembirakan anak perempuannya, darjatnya seumpama orang yang sentiasa menangis kerana takutkan Allah s.w.t. dan orang yang takutkan Allah s.w.t., akan diharamkan api neraka ke atas tubuhnya.

Followers

Twitter Updates

    follow me on Twitter
    Web hosting for webmasters